Radio 2014-11-13

Radio Maryja traci słuchaczy, duży wzrost VOX FM. Liderem RMF FM

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od sierpnia do października 2014 roku należała do RMF FM. Największym wzrostem pochwalić się mogło VOX FM - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział RMF FM w okresie od sierpnia do października 2014 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 23,4 proc., po spadku względem analogicznego okresu rok wcześniej o 0,3 pkt. proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown, przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET z udziałem w analizowanym okresie na poziomie 14,6 proc., po wzroście o 0,1 pkt. proc. Przewaga RMF FM nad Radiem ZET w analizowanym okresie wyniosła 8,8 pkt. proc.

Na podium znalazła się publiczna Jedynka, której udział w rynku wyniósł 11,0 proc., po spadku o 0,1 pkt. proc.

Oczko niżej uplasowała się Trójka z wynikiem na poziomie 7,2 proc. (bez zmian).

Spadek udziału, wynoszący 0,3 pkt. proc. do 1,9 proc., odnotowało Radio Maryja, które w zestawieniu zajęło miejsce szóste.

Z szóstego na piąte miejsce awansowała stacja VOX FM, której udział w badanym okresie wyniósł 3,4 proc., czyli o 1,9 pkt. proc. więcej niż rok wcześniej, gdy na 18 częstotliwościach wykorzystywanych obecnie przez VOX FM nadawało Radio Eska Rock. VOX FM przejęło je w grudniu ub.r. Stacja ta gra muzykę taneczną (więcej na ten temat).

Zobacz tabelę 0

Autor: Michał Kurdupski

Więcej informacji: Radio Maryja, VOX FM, RMF FM, radio track

0
--> -->

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas