Radio2023-11-13
44

Radio Maryja wyprzedziło Trójkę. Zyskały Radio ZET i Jedynka

W okresie od sierpnia do października br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, ale stacja zanotowała największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskało Radio ZET - raport Wirtualnemedia.pl.

Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od sierpnia do października 2023 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 29,4 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska, opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. Względem analogicznego okresu rok wcześniej udział stacji spadł o 0,8 pkt. proc. - najbardziej w zestawieniu.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET z udziałem na poziomie 13,7 proc. (udział tej stacji względem fali sierpień-październik 2023 roku wzrósł o 0,9 pkt. proc. - najbardziej w zestawieniu). Przewaga RMF FM nad Radiem ZET zmalała o 1,7 pkt. proc. do 15,7 proc.

Ostatnią lokatę podium uzupełnia sieć Eska. Jej udział w rynku w analizowanym okresie wyniósł 7,3 proc. (w dół o 0,7 pkt. proc.).

Tuż za podium znalazła się Jedynka. Udział stacji wyniósł 5,2 proc. (do góry o 0,2 pkt. proc.).

Czołową piątkę uzupełnia Audytorium 17 (4,7 proc.; bez zmian).

Na dwunastym miejscu znalazła się Trójka - w dół z 2 proc. do 1,8 proc., którą wyprzedziło Radio Maryja.

Dane o rynku radiowym w ostatnim roku.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:RMF FM, Radio ZET, Eska, Jedynka, radio track

KOMENTARZE(44)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas