Radio2020-11-02
59

Słuchacze trafiają na billboardy reklamowe Radia Pogoda, rusza też konkurs wspierający kampanię

W poniedziałek, 2 listopada startuje nowa kampania reklamowa Radia Pogoda (Grupa Radiowa Agory), połączona z konkursem dla słuchaczy - pod hasłem „Pogodni przez całe życie”. To już druga odsłona tej akcji: kilka tygodni temu redakcja szukała osób, których zdjęcia teraz można będzie zobaczyć m.in. na billboardach w wybranych miastach.

Na billboardach, a także na plakatach i zdjęciach w mediach społecznościowych znalazły się zdjęcia słuchaczy stacji, którzy zgłosili się do akcji pod tym samym tytułem we wrześniu i październiku br.  Spośród nadesłanych zgłoszeń, zawierających zdjęcia aktualne i sprzed lat - dowodzących pogody ducha odbiorców niezależnie od wieku, redakcja wybrała 5 najciekawszych zestawów i to właśnie one trafiły do kampanii Radia Pogoda.

Reklamy rozgłośni będzie można zobaczyć w prasie („Gazeta Wyborcza", „Przepis na ogród"), internecie (Onet.pl, WP.pl, Facebook) oraz na nośnikach AMS w wybranych miastach nadawania Radia Pogoda. Zespół stacji będzie je wykorzystywać również na stronie radiopogoda.pl oraz na profilu stacji na Facebooku i Instagramie. Kampanię przygotował zespół marketingu Grupy Radiowej Agory.

W poniedziałek radiowcy zaproszą też słuchaczy do udziału w nowym konkursie pod tytułem „Pogodni przez całe życie". Zadaniem uczestników będzie ułożenie ze słów podawanych na antenie hasła świadczącego o tym, że mają w sobie pogodę. Słowa do hasła będą podawane przez cały dzień, a rozwiązanie pojawi się po godz. 16.00 w programie. Zabawa potrwa do 27 listopada, będzie promowana na antenie, na stronie RadioPogoda.pl i profilach stacji w mediach społecznościowych.

W trzecim kwartale br. Radio Pogoda miało 1,2 proc. udziału w słuchalności radia w Polsce (udział tej stacji względem fali lipiec-wrzesień 2019 wzrósł o 0,2 pkt. proc.).

Autor:jk

KOMENTARZE(59)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas