W IV kwartale 2011 r. pozycję lidera na rynku ogólnopolskich stacji radiowych utrzymało radio RMF FM a najsłabszy wynik w ostatnich latach zanotowało Radio ZET i Radio Maryja - raport Wirtualnemedia.pl.
Liderem rynku radiowego pozostaje RMF FM - pokazuje najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (październik - grudzień 2011) przygotowana dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W porównaniu z analogicznym okresem 2010 roku radio RMF FM zanotowało wzrost udziału w rynku o 0,6 punktu proc. - do poziomu 26,7 proc. Na drugim miejscu w rankingu znalazła się Radio ZET, które straciło 0,3 punktu procentowego (15,7 proc.).
Na podium znalazła się jeszcze radiowa Jedynka z udziałem w rynku 12,2 proc. (spadek o 0,9 punkt proc.). Tuż za podium uplasował się Program III Polskiego Radia - 7,9 proc. udział w rynku radiowym (spadek o 0,1 punktu procentowego).
Zobacz tabelę
Dane o rynku radiowym za ostatni rok.