Radio2023-06-20
17

Radio ZET z wakacyjną zabawą „Radio ZET nr 1 w moim samochodzie” (wideo)

Radio ZET wystartowało z wakacyjną zabawą „Radio ZET nr 1 w moim samochodzie”, w ramach której słuchacze mogą wygrać samochód osobowy i vouchery na paliwo.

Aby wziąć udział w akcji, należy odpowiedzieć na pytanie „Dlaczego Radio ZET jest nr 1 w Twoim samochodzie?” i podać numer rejestracyjny swojego auta. Formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie radiozet.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Fragmenty numerów rejestracyjnych pojazdów autorów najciekawszych odpowiedzi zostaną podane na antenie. Od chwili zaprezentowania pełnego numeru uczestnik konkursu będzie miał pół godziny na dodzwonienie się do stacji. Jeśli mu się to uda, otrzyma voucher o wartości 1 tys. zł na paliwo.

Niezależnie, osoby, które odpowiedzą na dodatkowe pytanie konkursowe, mają szansę na wejście do wielkiego finału. Dwóch uczestników zmierzy się w pojedynku antenowym, w którym nagrodą główną będzie samochód marki Honda, a drugą nagrodą - voucher na paliwo o wartości 10 tys. zł. Konkurs potrwa do końca wakacji.

„Radio ZET nr 1 w moim samochodzie” wspiera kampania obejmująca ogólnopolskie i tematyczne stacje telewizyjne, a także nośniki reklamy OOH w przestrzeniach miejskich, media własne i media społecznościowe.

Za planowanie i zakup czasu telewizyjnego odpowiadał Zenith. Planowaniem pozostałych mediów zajął się dział komunikacji i social mediów Grupy Eurozet.

- W komunikacji korzystamy ze sprawdzonego spotu, który został doceniony przez konsumentów w niezależnym konkursie organizowanym przez firmę badawczą Kantar. Ukazuje nie tylko DNA stacji, czyli muzykę, której najczęściej słuchamy w samochodzie, ale też oddaje wakacyjny klimat zabawy i pozytywnej energii. Radio ZET jest dla każdego. Towarzyszy nam zawsze i wszędzie. Z takim przekazem chcemy trafić do naszych odbiorców - komentuje Katarzyna Piecuch, dyrektor działu komunikacji i social mediów Grupy Eurozet

Według badania Radio Track w okresie od marca do maja br. Radio ZET miało 13,2 proc. udziału w rynku słuchalności, wobec 13,3 proc. rok wcześniej.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(17)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas