Reklama2024-01-04
18

Sylwia Grzeszczak w kampanii „Lubię tak jak Ty, słuchać Radia ZET”

Eurozet wystartował z kampanią  „Lubię tak jak Ty, słuchać Radia ZET”, której twarzą została Sylwia Grzeszczak.

Wizerunek piosenkarki polecającej stację pojawi się m.in. na billboardach i citylightach w największych miastach Polski. Od 5 stycznia w telewizjach ogólnopolskich i tematycznych będą emitowane spoty, w których wykorzystano przebój zatytułowany „Bang, bang”.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Podobnie jak na jesieni, obok muzycznej gwiazdy występują dobrze znani z anteny prowadzący Radia ZET. Kampania obejmie również sieci kin i media społecznościowe.

- Bardzo się cieszę, że do nowej odsłony kampanii swojego wizerunku zgodziła się użyczyć Sylwia Grzeszczak - jedna z najpopularniejszych, a zarazem najbardziej lubianych przez słuchaczy Radia ZET piosenkarek. Tym samym chcemy jeszcze mocniej podkreślić muzyczny charakter stacji. Idealnie do tego pasowała energetyczna piosenka „Bang, bang”, która stała się jednym z największych przebojów minionego roku w Polsce. W nowej reklamie wspólnie z Sylwią zapraszamy słuchaczy do świata Radia ZET, w którym cały czas „się dzieje” - nasi prowadzący serwują moc pozytywnych treści, niebanalne poczucie humoru, różnorodność, a wszystko w rytm najlepszej muzyki. Z nami nie ma nudy od rana do nocy - komentuje Katarzyna Piecuch, dyrektor marketingu Grupy Eurozet.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiadał dział marketingu Radia ZET, który we współpracy z Zenithem, zajął się również planowaniem i zakupem mediów.

Według badania Radio Track w okresie od września do listopada br. Radio ZET miało 13,8 proc. udziału w rynku słuchalności, wobec 13,1 proc. rok wcześniej.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(18)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas