PR2009-12-17
3

Radom z nowym logo i strategią „Siła w precyzji”

Władze Radomia zaprezentowały nowe logo tego miasta i strategię jego komunikacji opartą na haśle „Siła w precyzji”. Przygotowała je agencja Demo Effective Launching.

Przygotowana przez Demo Effective Launching strategia komunikacyjna Radomia opiera się na historii i profilu gospodarczym tego miasta związanymi z techniką precyzyjną. Firma zaproponowała Radomiowi budowanie wizerunku miasta o charakterze przemysłowym, ośrodka edukacyjnego o profilu technicznym oraz społeczności ludzi przedsiębiorczych. Wedle tej strategii Radom ma być miastem atrakcyjnym gospodarczo, kulturalnie, edukacyjnie i turystycznie, w którym panuje zdrowe podejście do pracy i życia.

Radom - Siła precyzji

W oparciu o te założenia Demo Effective Launching przygotowała nową identyfikację wizualną miasta, której najważniejszym elementem jest logotyp z claimem „Siła w precyzji”. Jednocześnie dokument z opracowaną przez siebie strategią marki Radom agencja przekazała władzom miasta, które zaplanują oparte na niej działania komunikacyjne.

Autor:tw / tw / tw

Więcej informacji:Radom, Demo Effective Launching

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas