Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Radom z nowym logo i strategią „Siła w precyzji”
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
O w Radomiu powstała nowa agencja public relations! Może to pozwoli wypromować miasto, które moim zdaniem od jakiegoś czasu wymiera
Bzdura, od 11 lat tworzę logotypy dla znaczących światowych koncernów. I pierwszy raz się spotykam z czymś takim, że znak graficzny w ogóle nie oddaje tego co dzieje się w tym mieście.
1. W Radomiu nie ma przewodniego przemysłu, który opierałby się na precyzji
2. Jeśli nie ma precyzji to nie ma siły które z niej wynika
3. Odkąd to kolory orange, sky blue oznacząjom precyzję, czy wogóle miasto.
4. Litera R w logotypie nawiązuje tu raczej to bierzni sprinterskiej.
5. Zastosowane czcionki nie mają nic z precyzji, zaokrąglone końcówki świadczą o lekkomyślności samego hasła, o braku powagi
6. Jeśli piszemy o precyzji to pokażmy ją.
Pozdrawiam
A nowym raczkującym PRowcom przekazać, iż Logotyp to grafika+psychologia+stan faktyczny. Inaczej taki znak staje się źródłem dowcipów i drwin. Czego nikomu nie życzymy
Arte Ference PR & CO
Przypadkowo przeczytałem dzisiaj (04.01.2024) komentarz Arte Ference PR & CO (poniżej). Arte Ference namawiam powtórkę szkoły podstawowej, szczególnie lekcje języka polskiego. Wstyd popełniać takie błędy! Ocena 0 (czyt. ZERO).