PR2009-12-17
3

Radom z nowym logo i strategią „Siła w precyzji”

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

O w Radomiu powstała nowa agencja public relations! Może to pozwoli wypromować miasto, które moim zdaniem od jakiegoś czasu wymiera

Radmianin2010-02-28 16:50
00

Bzdura, od 11 lat tworzę logotypy dla znaczących światowych koncernów. I pierwszy raz się spotykam z czymś takim, że znak graficzny w ogóle nie oddaje tego co dzieje się w tym mieście.
1. W Radomiu nie ma przewodniego przemysłu, który opierałby się na precyzji
2. Jeśli nie ma precyzji to nie ma siły które z niej wynika
3. Odkąd to kolory orange, sky blue oznacząjom precyzję, czy wogóle miasto.
4. Litera R w logotypie nawiązuje tu raczej to bierzni sprinterskiej.
5. Zastosowane czcionki nie mają nic z precyzji, zaokrąglone końcówki świadczą o lekkomyślności samego hasła, o braku powagi
6. Jeśli piszemy o precyzji to pokażmy ją.

Pozdrawiam
A nowym raczkującym PRowcom przekazać, iż Logotyp to grafika+psychologia+stan faktyczny. Inaczej taki znak staje się źródłem dowcipów i drwin. Czego nikomu nie życzymy

Arte Ference PR & CO

Arte Ference PR & CO2011-03-11 08:38
00

Przypadkowo przeczytałem dzisiaj (04.01.2024) komentarz Arte Ference PR & CO (poniżej). Arte Ference namawiam powtórkę szkoły podstawowej, szczególnie lekcje języka polskiego. Wstyd popełniać takie błędy! Ocena 0 (czyt. ZERO).

JS2024-01-04 15:14
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas