Reklama2022-04-08
6

Radosław Majdan robi porządek ze stereotypami w reklamach marki Gosia

Najnowsza kampania marki Gosia (Politan), porusza problem braku podziału obowiązków domowych w polskich domach. Jej ambasadorem został Radosław Majdan. Akcję „Róbcie to razem jak Radek z Gosią” przygotowały NAV agency i Mint Media, ze wsparciem Louder PR.

Ideą kampanii „Róbcie to razem jak Radek z Gosią” jest obalenie szkodliwego stereotypu, że zajmowanie się domem jest domeną jedynie kobiet. Problem jest wciąż realny i aktualny, co potwierdziły badania zlecone przez markę, przeprowadzone na próbie 500 kobiet i 500 mężczyzn

87 proc. badanych jest zdania, że unikanie dzielenia się obowiązkami wpływa negatywnie na relacje rodzinne. Dodatkowo ponad 78 proc. kobiet czuje się zmęczona i przytłoczona ilością obowiązków na ich głowie.

Radek Majdan sprząta z Gosią

Do zmiany postawy zachęca ambasador kampanii – Radosław Majdan. Mężczyzna, który obalania stereotypów się nie boi i który sprawiedliwe podejście do dzielenia się obowiązkami wyniósł z domu rodzinnego. Do wspólnego dbania o dom – dokładnie tak, jak robi to razem z Gosią – zachęca wszystkich Polaków.

- Gdy dowiedzieliśmy się, jaki pomysł na kampanię i dobór ambasadora ma agencja, wiedziałam, że musimy to zrobić! Kampania w bardzo inteligentny, ale i żartobliwy sposób porusza ważny społecznie temat, z którym zresztą identyfikujemy się od lat! Dodatkowo mogliśmy dołożyć swoją cegiełkę w kwestii obalania stereotypów. Mężczyzna jest prawdziwie męski dopiero, gdy przejmie część obowiązków domowych. – mówi Izabela Habram, dyrektorka marketingu marki Gosia (Politan).

Kampania ruszyła na początku kwietnia i jest szeroko komunikowana w digitalu, OOH, prasie oraz w punktach sprzedaży produktów marki Gosia na terenie całej Polski.

Zobacz: Radosław Majdan stoi na bramce w reklamie MediaMarkt (wideo)

NAV agency jest odpowiedzialna za opracowanie koncepcji kreatywnej, dobór Ambasadora, kreację, przygotowanie sesji zdjęciowej i spotów digital oraz produkcję materiałów. Za zakup mediów i obsługę digitalową odpowiada agencja Mint Media. Działaniami PR zajmuje się Louder PR. 

Autor:jd

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas