Internet2019-03-13
7

Radosław Włoda dyrektorem handlowym Mobiem. W Interii zastąpiła go Dorota Wojnarowska

Radosław WłodaRadosław Włoda

Nowo utworzone stanowisko dyrektora handlowego w agencji marketingu mobilnego Mobiem (należącej do Grupy Interia) objął Radosław Włoda. Zwolnioną przez niego funkcję dyrektora ds. rozwoju projektów niestandardowych w Grupie Interia przejęła natomiast Dorota Wojnarowska.

Jako dyrektor handlowy Radosław Włoda odpowiada w Mobiem za sprzedaż i rozwój produktów reklamowych.

- Uważam, że współczesne rozwiązania mobilne mogą być dla reklamodawców narzędziem pierwszego kontaktu z użytkownikiem. Na nowym stanowisku będę mógł skupić się na poszerzaniu portfolio oferowanych usług oraz produktów - zapowiada.

Radosław Włoda z Grupą Interia jest związany od 2011 roku. Odpowiadał w portalu za rozwój i sprzedaż reklamowych produktów mobilnych, poprzednio pełnił funkcję dyrektora ds. rozwoju projektów niestandardowych.

Ogółem z branżą mediów jest związany od 25 lat. Wcześniej pracował m.in. w Eurozecie, Gruner+Jahr Polska, Optimedia, Media Express oraz w Agorze jako kierownik ds. sprzedaży korporacyjnej i szefem działu wsparcia sprzedaży Gazeta.pl.

W Grupie Interia funkcję dyrektora ds. rozwoju projektów niestandardowych objęła teraz Dorota Wojnarowska. W firmie pracuje od pięciu lat, poprzednio odpowiadała za wsparcie reklamowe dla serwisów zgrupowanych w sieci AdStyle.

Wcześniej pracowała w dziale reklamy Edipresse Polska oraz jako dyrektor segmentu pism luksusowych w Wydawnictwie Bauer.

- Realizujemy coraz więcej złożonych i nowatorskich projektów, a to wymaga świeżego i kreatywnego podejścia. W związku z tym, oprócz zmian w warszawskim dziale handlowym, dynamicznie rozwija się także krakowskie content studio oraz dział produkcji wideo content, będące zapleczem realizatorskim niestandardowych projektów reklamowych - opisuje Wojnarowska.

Grupa Interia.pl w 2017 roku osiągnęła 109,1 mln zł wpływów sprzedażowych (2,6 proc. mniej niż rok wcześniej) i 21,22 mln zł zysku netto, minimalnie mniej niż w 2016 roku. Według badania Gemius/PBI w lutym br. jej serwisy i aplikacje internetowe zanotowały 18,98 mln realnych użytkowników i 1,31 mld odsłon.

Autor:tw

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas