Reklama2023-09-12
0

Rafał Bartoszewicz odpowiada za marketing w Gloselu

Rafał Bartoszewicz został szefem marketingu w platformie handlowej Glosel, do której należą internetowa księgarnia TaniaKsiazka.pl i sklep online z ekologiczną żywnością Bee.pl. 

Stanowisko chief marketing officer w Gloselu w sierpniu objął Rafał Bartoszewicz - ekspert w zakresie e-commerce, strategii digitalowych i brandingowych, zwłaszcza ukierunkowanych na zwiększenie sprzedaży i rentowności.

Jest odpowiedzialny za zarządzanie i koordynowanie działań marketingowych spinając wszystkie zespoły Glosela. Kolejnym krokiem w kierunku rozwoju jest transformacja w stronę większego wykorzystania AI i data driven company.

- Moim priorytetem jest głębokie zrozumienie konsumenta, zachowań na rynku i branży. Utrzymywanie ścisłego dialogu z naszymi klientami jest kluczem do tego, aby lepiej zrozumieć ich oczekiwania. Integralną częścią naszej strategii będzie synergia na każdym polu - a zespół marketingu jest jej ważnym ogniwem. Dlatego wspólnie z Łukaszem podjęliśmy decyzję o połączeniu tych działów w jeden zespół - mówi CMO w Gloselu Rafał Bartoszewicz.

Autor:jd

Więcej informacji:Glosel, Rafał Bartoszewicz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas