Reklama2015-09-10
2

Rafał Kochański za Agnieszkę Cybulską na czele marketingu Agito.pl

Rafał Kochański został nowym dyrektorem marketingu sklepu internetowego Agito.pl. Zastąpił Agnieszkę Cybulską, która po ponad trzech latach pracy rozstała się z firmą.

Rafał Kochański jako dyrektor marketingu odpowiada za kompleksowe przygotowanie, wdrożenie i prowadzenie strategii komunikacji firmy w Polsce. Do jego zadań należy również prowadzenie działań komunikacyjnych.

Przed dołączeniem do Agito Kochański pracował w Makro Cash and Carry, gdzie jako dyrektor marketingu całościowo odpowiadał za wszelką komunikację do najważniejszych grup docelowych sieci. Funkcję tę pełnił ponad dwa lata.

W trakcie swojej kariery zawodowej zajmował się też komunikacją marek po stronie producentów. Zarządzał także takimi markami z portfolio produktowego Procter & Gamble, jak: Pampers, blend-a-med, Oral-B czy Olay. Pełnił także funkcję brand managera w Mars Polska, gdzie był odpowiedzialny za działania marketingowe produktów Whiskas, Kitekat i Sheba.

Kochański jako dyrektor marketingu Agito.pl zastąpił Agnieszkę Cybulską, która po ponad trzech latach pracy rozstała się z firmą. Dyrektorem marketingu była od lipca ub.r., wcześniej zajmowała stanowisko marketing managera. Jej dalszych planów zawodowych nie udało nam się ustalić.

W lipcu br. Agito.pl odwiedziło 1,29 mln użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Autor:bg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas