Reklama2020-11-05
2

Rafał Lampasiak szefem strategii w Grupie MullenLowe

Z początkiem listopada Rafał Lampasiak został szefem działu strategii w Grupie MullenLowe, do której należą agencja reklamowa MullenLowe Warsaw i dom mediowy MullenLowe MediaHub.

MullenLowe integruje działy strategii agencji reklamowych i mediowych. Na ich czele stanie Rafał Lampasiak jako strategy director całej grupy MullenLowe. W wyniku integracji w jednym miejscu ma powstać multidyscyplinarny, ośmioosobowy zespół strategii.

Jak podano w komunikacie "celem połączenia jest oferowanie kompleksowych rozwiązań komunikacyjnych, digitalowych i mediowych ze szczególnym naciskiem na analitykę i business intelligence, integrację i automatyzację danych, technologię oraz badania".

Rafał Lampasiak w MullenLowe MediaHub pracuje od lutego br.

Wcześniej pracował w agencji Scholz&Friends, przedtem był związany z agencjami Walk, Havas Worldwide Warsaw, 180 HeartBeats i TBWA.

Jakub Zieliński: z MullenLowe MediaHub do The Dots Connected

Jakub Zieliński, który dotychczas pełnił funkcję business intelligence & strategy director MullenLowe MediaHub przechodzi do własnego biznesu, spółki technologicznej The Dots Connected.

Ma ona współpracować z MediaHub w zakresie danych i business intelligence.

Autor:bg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas