Reklama2016-12-07
1

Rama Smaż jak Szef Kuchni promowana w serialu „Wmiksowani.pl” Onetu

Unilever Polska, producent marki Rama Smaż jak Szef Kuchni, został sponsorem nowego kulinarnego serialu „Wmiksowani.pl”, który można oglądać na VoD.pl.

„Wmiksowani.pl” to nowy  serial kulinarny Grupy Onet. Jego akcja rozgrywa się w Warszawie, a na główną bohaterkę - Anetę, nieoczekiwanie spada obowiązek prowadzenia restauracji. Odkrywa tam prawdziwie nowy dla siebie świat, a także – pasję do gotowania. Staje się to przyczyną założenia vloga kulinarnego oraz profilu na portalu Facebook, za pomocą których bohaterka dzieli się swoimi dokonaniami, a także komunikuje się z widzami. Blog oraz profil stanowią integralną część serialu i funkcjonują także w realnej rzeczywistości na portalu Onet.pl.

Sponsorem serialu (odcinków 2-10) został producent Ramy Smaż. W ramach współpracy produkt wykorzystywany jest m.in. w przepisach polecanych przez główną bohaterkę, które odnaleźć można na serialowym blogu. Realizowane są one w technologii fast motion.

W serialu „Wmiksowani.pl” występują m.in. Marta Dobecka, Anna Dereszowska, Ada Fijał, Katarzyna Zielińska, Anna Mucha, Weronika Rosati, Tomasz Ciachorowski, Mikołaj Krawczyk i Rafał Maślak. Za emisję oraz promocję serialu odpowiada portal Onet.pl. Kolejne odcinki mają swoją premierę w każdy czwartek.

Rama Smaż jak Szef Kuchni to mieszanka olejów roślinnych do smażenia. Została wprowadzona na rynek w ub.r. Ambasadorem reklamowym marki jest Pascal Brodnicki.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas