Telewizja2016-12-31
11

Ranking kanałów telewizyjnych w Polsce (top 150)

W listopadzie br. liderem oglądalności rynku telewizyjnego został Polsat, który wyprzedził TVP1. Najwyżej sklasyfikowanym kanałem tematycznym był TVN24. Ranking top 150 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych w listopadzie 2016 roku pierwsze miejsce należało do Polsatu, który przed rokiem był drugi. Średni dobowy udział tego kanału względem listopada 2015 roku wzrósł o 3,43 proc. i wyniósł 11,77 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.

Na drugą pozycję spadła TVP1, której udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 16,46 proc. do 11,01 proc.

Podium uzupełnia TVN. Jego wynik w porównaniu do listopada 2015 roku poszedł do góry o 1,31 proc. do 10,86 proc. Tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP2 (8,57 proc. udziału; w dół o 3,27 proc.).

Na szóstym miejscu sklasyfikowany został TVN24, którego udział wyniósł 3,56 proc. (bez zmian względem listopada 2015 roku). Jednocześnie jest to najwyżej sklasyfikowany kanał informacyjny w rankingu.

14. miejsce zajęła stacja TVP Seriale - lider oglądalności kanałów filmowych. Jej udział zmniejszył się o 1,41 proc. do 1,40 proc.

Na czele stacji dziecięcych znalazło się TVP ABC (do góry o 57,97 proc. do 1,09 proc.), dokumentalnych - Fokus TV (+ 10 proc. do 0,77 proc.), muzycznych - Polo TV (- 2,56 proc. do 0,76 proc.), lifestylowych - TVN Style (0,66 proc.; bez zmian), a sportowych - Polsat Sport (- 16,07 proc. do 0,47 proc.).

Zobacz tabelę

W grupie komercyjnej 16-49 liderem był TVN, którego udział wyniósł tutaj 13,73 proc., po wzroście o 6,68 proc. Drugie miejsce zajął Polsat. Jego wynik w listopadzie br. zwiększył się o 3,90 proc. do 13,31 proc. Podium uzupełnia Dwójka (7,34 proc udziału; w dół o 3,93 proc.), która wyprzedziła Jedynkę (7,02 proc., - 22,09 proc.).


Liderem oglądalności wśród stacji informacyjnych również i tutaj był kanał TVN24 (w dół o 23,39 proc. do 1,90 proc.). Pierwsze miejsce wśród kanałów filmowych zajęły TVP Seriale (- 5,42 proc. do 1,57 proc.), muzycznych - Polo TV (+ 0,82 proc. do 1,23 proc.), dziecięcych - TVP ABC (+ 61,97 proc. do 1,15 proc.), lifestylowych - TVN Style (+ 10,84 proc. do 0,92 proc.), dokumentalnych - Discovery Channel (+ 18,31 proc. do 0,84 proc.), a sportowych - Polsat Sport (- 22,73 proc. do 0,34 proc.).

Zobacz tabelę

 

 

Autor:mk

KOMENTARZE(11)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas