Reklama2018-09-12
0

Rebecca Messina pierwszym szefem ds. globalnego marketingu w Uberze

Rebecca Massina została pierwszym w historii firmy Uber dyrektorem ds. globalnego marketingu. Ma m.in.odpowiadać za poprawę nadszarpniętego wizerunku marki.

Jak podaje „Wall Street Journal” władze Ubera liczą, że Rebecca Messina pomoże firmie odbudować zaufanie klientów i poprawić nadszarpnięty skandalami wizerunek, m.in. po tym, jak autonomiczne auto firmy zabiło przechodnia w Arizonie. Firma planuje w drugiej połowie 2019 roku zadebiutować na giełdzie.

Uber rozpoczął też kampanię, która ma naprawić reputację marki po tym, jak okazało się m.in., że kierowcy pracujący w tej firmie są źle traktowani, pojawiła się też seria oskarżeń o molestowanie seksualne i dyskryminację. Te sytuacje spowodowały rezygnację współzałożyciela i dyrektora generalnego Ubera Travisa Kalanicka.

Rebecca Messina ostatnio pracowała jako globalny szef marketingu w firmie produkującej napoje alkoholowe Beam Suntory. Wcześniej związana była z Coca-Colą – przez 22 lata zajmowała tam kierownicze funkcje.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas