Internet2012-02-06
0

Rebecca Van Dyck pierwszym szefem marketingu Facebooka

Facebook utworzył pierwsze w swojej historii stanowisko globalnego szefa marketingu. Objęła je Rebecca Van Dyck.

Przez ostatnie dziesięć miesięcy Van Dyck była CMO (chief marketing officer) w firmie odzieżowej Levi's, gdzie nadzorowała wprowadzenie globalnej strategii reklamowej "Go Forth" (więcej na ten temat).

W latach 2007 - 2011 była zatrudniona jako starszy dyrektor. ds. globalnego marketingu, komunikacji i reklamy w firmie Apple, pracując przy premierach iPhone'a, iPada, iPoda i iTunes. Wcześniej przez 12 lat pracowała w agencji Wieden & Kennedy, m.in. jako global account director dla Nike. Uważa się ją za głównego architekta kampanii "Just Do It".


Zatrudnienie Van Dyck może - w obliczu wejścia na giełdę - oznaczać zmianę podejścia Facebooka do tradycyjnej reklamy, w którą jak dotąd portal zbyt mocno się nie angażował.

We wniosku o dopuszczenie swoich akcji do obrotu giełdowego, złożonym ostatnio w amerykańskiej komisji papierów wartościowych i giełd (więcej na ten temat), Facebook ujawnił, że w 2011 roku wydał 28 milionów dolarów na reklamę - o 20 milionów dolarów więcej niż w roku 2010.

Autor:km

Więcej informacji:Rebecca Van Dyck, Facebook

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas