Reklama2019-02-19
0

Red Bull Mobile wybrał w przetargu reklamowym Plej

W wyniku rozstrzygniętego przetargu, agencja Plej zajmie się całościową obsługą reklamową Red Bull Mobile. Pierwsza kampania zintegrowana wystartuje wiosną.

Plej odpowiadać będzie za całościową komunikację online i offline Red Bull Mobile, marki usług telefonii komórkowej należącej do Red Bull GmbH (producent napojów energetycznych).

- Pierwsze wspólne działania już w toku. Trwają przygotowania do kampanii zintegrowanej Red Bull Mobile, która ruszy na wiosnę - komentuje Łukasz Ostaszewski, integrated communication&client service partner w Plej. 

Usługi Red Bull Mobile dostępne są obecnie w Austrii w Polsce. Na naszym rynku marka zadebiutowała w 2011 roku jako oferta operatora Play – jednocześnie w wersji na kartę i na abonament.

Od października 2017 roku obsługą reklamową Red Bull Mobile zajmowała się agencja BBDO Warszawa.

Autor:jd

Więcej informacji:Plej, Red Bull Mobile

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas