Reklama2010-01-26
0

Red8 przygotuje kampanię reklamową Rockwool

Agencja reklamowa Red8 wygrała przetarg na strategię i realizację kampanii reklamowej marki Rockwool. Akcja o charakterze wizerunkowym wystartuje wiosną.

Red8 przygotowała dla izolacji Rockwool strategię komunikacji opartą na dwóch równoległych kampaniach prasowych, z których jedna adresowana będzie do architektów, a druga - do inwestorów i wykonawców. Przekazy o charakterze wizerunkowym mają przedstawiać tę markę jako liderującą na rynku, bliską odbiorcy i godną zaufania przez pryzmat uznanych na świecie projektów architektonicznych, przy których budowie użyto tej technologii.

Kampania, za której strategię i realizację Red8 odpowiada na mocy wygranego przetargu, rozpocznie się wiosną. Oprócz prasy obejmie materiały POS, internet i direct mail.

Autor:Tomasz Wojtas / tw

Więcej informacji:Red8, Rockwool

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas