Internet2021-01-05
8

Redakcja Gazeta.pl deklaruje "rzetelne i sprawdzone informacje" w 2021 roku

Redakcja Gazeta.pl (Agora) w opublikowanej przez siebie deklaracji zapewnia, że w 2021 roku będzie dostarczać rzetelnych i sprawdzonych informacji, angażować się m.in. w obronę mniejszości, praw kobiet czy ochronę środowiska.

Deklaracja na 2021 rok zespołu Gazeta.pl dotyczy treści publikacji oraz sposobu ich przygotowania. Portal ma nadal angażować się „w sprawy ważne społecznie oraz stawać w obronie mniejszości i tych, którzy nie mogą bronić się sami”,  poświęcać łamy na tematy związane z prawami kobiet w naszym kraju i „angażować w ich obronę”.

Dodatkowo Gazeta.pl chce zajmować się sprawami klimatu. Informacje na ten temat będzie publikowała w serwisie Zielona.gazeta.pl oraz na innych podstronach grupy, gdzie użytkownicy będą mogli znaleźć treści poświęcone ekologii i wpływowi człowieka na środowisko.  

Jednym z elementów deklaracji jest też obietnica, że portal nadal będzie informował „w sposób uczciwy, rzetelny, sprawdzony i niebudzący niepotrzebnego strachu”.  

Redakcja deklaruje również, że „pozwoli użytkownikom odpocząć i odpowiednim doborem treści umożliwi chwilowe zapomnienie o życiowych trudnościach”. Ma to zapewnić serwis sportowy, lifestyle’owy i poradnikowy.

- Gazeta.pl chce być dla użytkowników medium pierwszego wyboru, dlatego w deklaracji znajdują się najważniejsze zasady, którymi zespół portalu kieruje się, przygotowując treści, a także tematy szczególnie ważne dla czytelników i redakcji. „Deklaracja Gazeta.pl na nowe czasy” ogłoszona wiosną w wielu sytuacjach ułatwiała nam pracę i wskazywała odpowiednią drogę, dlatego postanowiliśmy przygotować także deklarację na 2021 rok - tłumaczy Agnieszka Siuzdak, dyrektorka pionu Gazeta.pl.

Według badania Mediapanel w listopadzie 2020 roku serwisy grupy Gazeta.pl odwiedziło blisko 17,3 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 611,3 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Wiadomosci.gazeta.pl, Plotek.pl, Sport.pl, Next.gazeta.pl, Moto.pl, eDziecko.pl.

Autor:NB

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas