Reklama2012-04-12
0

Reebok EasyTone: Anna Mucha zamiast Edyty Herbuś

Anna Mucha została ambasadorką promującą odzież Reebok EasyTone. Poprzednio twarzą marki na polskim rynku była Edyta Herbuś.

Wizerunek Anny Muchy będzie wykorzystywany w działaniach public relations promujących Reebok EasyTone przez najbliższy rok. Obejmą one telewizję, internet, prasę i sklepy. Przedstawiciele polskiego oddziału Reeboka nie ujawniają, kiedy konkretnie rozpocznie się ta kampania i pod jakim hasłem będzie prowadzona.

 


Anna Mucha nową ambasadorką Reebok EasyTone - kulisy sesji

W ub.r. w PR-owych działaniach promujących Reebok EasyTone brała udział Edyta Herbuś (więcej na ten temat). Przy czym nie pojawiała się w kampanii reklamowej tej marki, prowadzonej jednocześnie pod hasłem „Reeformuj swoje ciało” (przeczytaj szczegóły).

W Polsce Reebok EasyTone w zakresie public relations obsługuje agencja Partner of Promotion, a w zakresie planowania i zakupu mediów - dom mediowy Carat.

Autor:tw

Więcej informacji:Reebok EasyTone, Anna Mucha

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas