Reklama 2018-07-10
0

Spektakularny teleturniej promuje Face ID w iPhone X

Apple przygotował film reklamowy "Memory", w którym promuje funkcję Face ID w swoim jubileuszowym modelu smartfona iPhone X.

Nowa reklama iPhone'a X trwa ponad 1,5 minuty i osadzona jest w klimacie znanego formatu telewizyjnego - teleturnieju z udziałem publiczności. Uczestnik dostaje od prowadzące pytania, które mają sprawdzić, jak dobą ma pamięć.

Pytanie finałowe okazuje się szokujące - dotyczy hasła bankowego, które finalista ustawił tego samego dnia rano. Z trudem usiłuje je sobie przypomnieć, napięcie rośnie z każdą sekundą, a widzowie śledzący uczestnika cicho go dopingują. Niektórzy zaś nie wytrzymują i zaczynają na niego krzyczeć.

W końcu, wybawieniem okazuje się iPhone X z funkcją Face ID. Pozwala na odblokowanie telefonu po zeskanowaniu twarzy właściciela. Jest to możliwe dzięki technologii  tworzącej trójwymiarowy model twarzy. Apple zapewnia, że dzięki temu dane z telefonu są jeszcze lepiej chronione.

iPhone X to model smartfona stworzony specjalnie z okazji 10. rocznicy wprowadzenia na rynek pierwszego iPhone’a od Apple. Po raz pierwszy pokazano go jesienią ubiegłego roku. W drugiej połowie roku na rynek mają trafić trzy nowe modele tego smartfona w kilku  kolorach - czerwonym, zielonym, pomarańczowym i szarym.

Autor: jd

Więcej informacji: iPhone X, Apple, Face ID

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas