Internet2021-02-23
3

Play z najpopularniejszą reklamą na YouTube w styczniu

Styczniowe zestawienie YouTube Ads Leaderboard otwiera wideo marki Play z udziałem Agnieszki Chylińskiej. Podium uzupełniają reklamy De Agostini i Biedronka.

Reklama Play z udziałem Agnieszki Chylińskiej, która prezentuje nową ofertę internetu stacjonarnego i bezprzewodowego wraz z telewizją, otwiera styczniowy ranking YouTube Ads Leaderboard. Za reklamę odpowiada agencja kreatywna Grandes Kochonos, za zakup mediów - dom mediowy Mediacom.

Drugie miejsce to sentymentalny powrót do minionych czasów PRL-u wraz z wydawnictwem De Agostini. Popularne wydawnictwo, kierujące swoją ofertę do hobbystów w spocie "Kultowe ciężarówki z epoki PRL-u - De Agostini" zachęca do prenumerowania serii, która pozwoli na poznanie historii aż 80 pojazdów.

Na trzecim miejscu znalazła się reklama Biedronki, promująca pieluszki dla dzieci marki własnej Dada. Przygotowane przez agencję kreatywną Duda Polska wideo  celebruje sukces programu Dada Club.

Ze spotu dowiadujemy się, że w minionym roku aż 60 tysięcy rodziców noworodków otrzymało produkty niezbędne w pierwszych dniach życia dziecka w ramach paczki powitalnej. Biedronka zachęca także do wzięcia udziału w kolejnej edycji akcji w 2021 roku.  Za zakup mediów odpowiadała agencja Wavemaker.

Czwartą lokatę styczniowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard zajął materiał informacyjny #SzczepimySię promujący akcję szczepień przeciwko COVID-19. Przygotowane przez Kancelarię Premiera krótkie wideo przybliża plany rządu dotyczące walki z pandemią w najbliższym czasie i zachęca do podjęcia odpowiedzialnej decyzji w tym zakresie.

Ranking zamyka świąteczna reklama IKEA, poruszająca problem marnowania jedzenia. Marka ponownie opowiada o ważnych problemach w przystępny sposób. Tym razem w reklamie widzimy wielkie resztki jedzenie prześladujące chłopca, którego rodzina w czasie świąt zmarnowała dużo jedzenia. IKEA zachęca do podjęcia działań, aby zredukować ilość takich odpadów.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Autor:jd

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas