Radio2019-12-24
1

Agora podnosi ceny reklam w stacjach należących do Drapacza Chmur i Jokera

Od 2 stycznia 2020 roku zdrożeją spoty reklamowe emitowane w stacjach radiowych obsługiwanych przez Tandem Media (Agora). Podwyżka dotyczy Drapacza Chmur i Jokera.

W ślad za zmianą cen reklam w pakiecie Tandem Media Agora sieć, czyli w stacjach Grupy Radiowej Agory (o 6,4 proc.)  oraz w ofercie Time Total Grupy Radiowej Time (o 4 proc.) od 2 stycznia 2020 zdrożeją ich wspólne produkty pakietowe.

Cena reklam w pakiecie Drapacz Chmur (Agora+Time) nadawanych od poniedziałku do piątku w pasmach 6:00-20:00 wzrośnie średnio o 8,5 proc. Za emisję 30-sekundowego spotu w najdroższym, porannym paśmie zapłacić trzeba będzie 30 700 zł brutto.

Ceny reklam w pakiecie Joker (Polskie Radio, Agora, Time) zmienią się średnio o 7,4 proc., a najdroższe spoty będą kosztować 51 700 zł brutto.

Zmiany związane są z dobrą sytuacją na rynku reklamy radiowej i wysokim wypełnieniem bloków reklamowych w poszczególnych stacjach radiowych.

Od stycznia 2020 roku ceny reklam podnosi też RMF FM – wzrosną o ok. 5 proc. Polskie Radio żadnych podwyżek w najbliższym czasie nie planuje.

Według danych Starcomu w pierwszych trzech kwartałach br. wydatki na reklamy radiowe wyniosły 506 mln zł, o 1,6 proc. więcej niż rok wcześniej, przy czym w samym trzecim kwartale wzrosły o 8,1 proc.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas