Reklama2007-12-17
0

Reklamowy spór o potencję

Zdaniem Głównego Inspektora Farmaceutycznego polski producent lekuwzmacniającego potencję nielegalnie promował swój specyfik.

Firma odpiera zarzuty i mówi, że działała w trosce obezpieczeństwo pacjentów.

Maxigra (polski odpowiednik viagry) wydawana jest na receptę izgodnie z prawem nie można jej reklamować. Tymczasem Polpharmazamieściła w grudniu w kilku najpoczytniejszych dziennikachogłoszenia ze zdjęciem oryginalnego opakowania maxigry. W tensposób - jak twierdzi - przestrzegała przed kupowaniem preparatu winnych miejscach niż apteki, bo lek zaczął być podrabiany.

Argumentacja producenta maxigry nie przekonuje GIF.-Zobowiązałam firmę do złożenia stosownych wyjaśnień w skróconymterminie, bo ogłoszenia zostały opublikowane na szeroką skalę wprasie z naruszeniem prawa, powiedziała "Życiu Warszawy" Zofia Ulz,główny inspektor farmaceutyczny.

Autor:kk-pap-żw

Więcej informacji:Maxigra

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas