Internet2017-11-28
0

Ruszyła sprzedaż reklam w serwisie Eurosport.interia.pl

We wtorek, 28 listopada 2017 roku ruszyła sprzedaż reklam w nowym serwisie sportowym tworzony przez połączone redakcje Eurosportu i Interii.

Sprzedaż reklam wideo będzie prowadzona przez Polsat Media. Po stronie Interii pozostaje sprzedaż display, sponsoringów i content marketingu.

Wprowadzona do cennika została m.in. poszerzona wersja sponsoringu serwisu sportowego z modułem pozwalającym na branding sekcji na stronie głównej portalu Interia. Zespoły Discovery Media Brand Partnership oraz Interia pracują nad rozwojem niestandardowych sprzedażowych ofert crossmediowych.

Serwis Eurosport.interia.pl wystartował w poniedziałek, 13 listopada br. To efekt umowy podpisanej między Grupą Interia i Eurosportem.

Pierwszym wielkim wydarzeniem, które będzie relacjonowane na nowym portalu będą Zimowe Igrzyska Olimpijskie PyeongChang 2018.

Według badania Gemius/PBI w październiku br. serwisy Grupy Interia.pl zanotowały 18,93 mln realnych użytkowników i 1,27 mld odsłon, a sam portal Interia.pl - 13,11 mln użytkowników i 742,8 mln odsłon.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Interia, Eurosport, serwis sportowy

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas