Reklama2018-12-22
2

Przegląd bożonarodzeniowych reklam: IKEA, Coca-Cola, Pepsi, Ceneo, Plus, Allegro, Apple, Visa, Burberry (wideo)

Jak co roku marki ruszyły z reklamową ofensywą przed najgorętszym okresem sprzedażowym. Prezentujemy przegląd reklam świątecznych z Polski i z zagranicy.

Okres przed świętami Bożego Narodzenia to dla wielu branż najgorętszy czas  w roku. Marki swoimi kampaniami starają się olśnić, zachwycić i zapaść w pamięć potencjalnym klientom. Choć jak zauważa Aleksander Babiński, junior social media specialist z agencji Kamikaze, są firmy, które celowo wręcz wycofują się nieco z reklam przed świętami. - Dobrym przykładem są szeroko rozumiane podróże. Jeśli reklama już się pojawia, to dotyczy okresu sylwestrowego. Wynika to właśnie z tęsknoty za spędzeniem czasu w domu - twierdzi Babiński.

Świąteczne reklamy - Polska

Avon - "Kisses for Christmas"
Kreacja: Avon Cosmetics Polska, Warsaw Creatives

W tym roku Avon zaprosił do świątecznej kampanii popularne małżeństwo celebrytów - Małgorzatę Rozenek-Majdan i Radosława Majdana. "Kisses for Christmas" składa się z pięciu spotów reklamowych, z których pierwsze emitowane są od 5 listopada.

Empik - "Żeby Cię lepiej widzieć"
Kreacja: Leo Burnett

Sieć sklepów Empik postawiło w tegorocznej reklamie świątecznej na motywy bajkowe. "Żeby Cię lepiej widzieć" opowiada historię kilkuletniej dziewczynki, ubranej jak Czerwony Kapturek. W roli Baby Jagi wystąpiła Helena Norowicz.

Zalando - „Święta. Zawsze modnie"
Kreacja: Wieden+Kennedy, Amsterdam

W międzynarodowej kampanii platforma zakupowa Zalando podkreśla, że w świętach liczy się przede wszystkim poczucie bliskości z innymi ludźmi, niezależnie od wieku, płci, koloru skóry.

Ceneo - Zosia odkrywa magię świąt
Kreacja: ASAP&ASAP Communication

W świątecznym klipie serwisu Ceneo rezolutna Zosia odwiedza fabrykę gwiazdkowych prezentów i wyjaśnia tajemnicę udanych zakupów.

IKEA - Magia na wyciągnięcie ręki
Kreacja: Saatchi & Saatchi IS

Magia jest motywem przewodnim świątecznej kampanii IKEA. Chłopiec dzięki swojej wyobraźni przenosi się na dwór królewski, w którym nie brakuje produktów IKEA. - Twórcy tym samym w prosty i symboliczny sposób przypominają nam o tym, że okres świąt to czas magiczny. Zaprezentowane zostają produkty Ikei, które z jednej strony dominują w warstwie obrazu, ale jednocześnie pozostają subtelne w przekazie fabularnym - ocenia tę kreację Milena Le Viet, social media manager z agencji Kamikaze.

Coca-Cola: "Podaruj Radość i bądź #jakMikołaj"
Kreacja: McCann Worldgroup

W świątecznej reklamie Coca-Coli nie zabrakło kultowej już czerwonej ciężarówki. W tym roku marka przekonuje, że warto dzielić się z innymi, dzięki czemu stajemy się Świętymi Mikołajami. Oprócz spotu, marka jak co roku zaprosiła gwiazdę specjalną do wykonania hitu "Coraz bliżej święta". Piosenkę wykonuje w tym sezonie Katarzyna Nosowska.

Play - Urszula Dudziak z córkami
Kreacja: Grandes Kochonos

Operator zaangażował do współpracy popularną artystkę Urszulę Dudziak, która razem z córkami wykonuje świąteczny hit „Driving Home for Christmas”.

Autor:Justyna Dąbrowska

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas