Reklama2018-12-22
2

Przegląd bożonarodzeniowych reklam: IKEA, Coca-Cola, Pepsi, Ceneo, Plus, Allegro, Apple, Visa, Burberry (wideo)

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Pan Aleksander może być świetnym ekspertem, ale z artykułu to nie wynika. Wynika, że do komentowania kampanii telewizyjnych wzięliście juniora od mediów społecznościowych. Trochę to kiepsko świadczy o portalu postrzeganym jako ekspercki. Już mogliście zostawić same filmy.

Krychu2018-12-22 08:32
00

Z Polskich reklam tylko Ceneo, Visa i McDonalds zasługują na uwagę. Telefonie komórkowe wyjątkowo zachowawcze i beznadziejne - zwłaszcza Plus. Tak samo kreskówka LIDL. O dziwo LIDL Więzienie dość słabo wyszła. W zagranicznych czuć odwagę i klimat świąt. Oczywiście nie we wszystkich. Dziwię się, że w tym zestawieniu nie zostało umieszczona reklama PEPCO Poczuj Magię Świąt. Jedna z ciekawszych i klimatycznych w tym roku https://youtu.be/LsEtncLHSyo

Sus2019-01-15 17:49
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas