Z telewizyjnych programów publicystycznych zdecydowanie największe wpływy reklamowe w ub.r. osiągnął „Dzień na żywo” w TVN 24. Natomiast „Sprawa dla reportera” zarobiła z reklam więcej niż „Tomasz Lis na żywo” i „Kropka nad i”.
„Dzień na żywo” w TVN 24 zanotował najwyższe przychody reklamowe przede wszystkim dzięki swojej długości oraz dużej częstotliwości emisji. Podobne czynniki zdecydowały o wysokich wpływach reklamowych „Szkła kontaktowego”.
Z najpopularniejszych programów publicystycznych pokazywanych w kanałach ogólnodostępnych „Sprawa dla reportera” zanotowała wyższe przychody z reklam niż „Tomasz Lis na żywo”. Za to przy programie Tomasza Lisa spoty były średnio droższe.
Jednak ogółem zestawienie zdominowały programy TVN, natomiast nie znalazł się w nim żaden program Polsatu czy Polsat News.
>>> „Jaka to melodia” i „Rozmowy w toku” najbardziej dochodowymi tv show
Zobacz tabelę
Prezentowane dane nie uwzględniają również faktu, że reklamy w kanałach tematycznych kupuje się w zdecydowanej większości w pakietach, a nie z cennika.