Reklama2015-09-08
1

Relaks w stawie kolanowym reklamuje Konto za Zero i aplikację IKO w PKO BP (wideo)

PKO BP w nowej kampanii z reklamami rozgrywającymi się w stawie kolanowym promuje Konto za Zero wraz z darmową aplikacją mobilną IKO. Akcję przygotowały i realizują firmy DDB & Tribal, OS3, Value Media i Universal McCann.

Nowe reklamy PKO BP przekonują, że dzięki aplikacji mobilnej IKO, dostępnej m.in. dla posiadaczy Konta za Zero, kwestie finansowe można „ogarniać na leżąco”. Kampania podkreśla, że korzystanie z konta wraz z wydaną do niego kartą oraz z aplikacji jest bezpłatne, o ile wykonuje się w ciągu miesiąca operacje bezgotówkowe na kwotę minimum 300 zł.

Reklamy rozgrywają się w stawie kolanowym, gdzie relaksują się elementy organizmu. Poprzednia kampania PKO BP, promująca oferty banku pozwalające oszczędzać na emeryturę, była oparta na spocie dziejącym się w pamięci. Obecnie bank promuje też swoją akcję społeczną PKO Bieg Charytatywny, z udziałem m.in. dziennikarzy Doroty Gardias i Macieja Kurzajewskiego.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Nowa akcja reklamowa jest prowadzona m.in. w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, kanały tematyczne), internecie (główne portale, serwisy tematyczne, aktywności w Google i social media) oraz oddziałach i bankomatach PKO BP. Potrwa do 11 października.

Za kreację reklam odpowiadają agencje DDB & Tribal (media pozainternetowe) oraz OS3 (internet), a za planowanie i zakup mediów - domy mediowe mediowe Universal McCann (media pozainternetowe) oraz Value Media (internet).

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas