Reklama2019-01-30
1

Renault Kadjar ma wirtualną ambasadorkę reklamową (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Renault Kadjar, do której marka po raz pierwszy w swojej historii zaangażowała wirtualną ambasadorkę. Kampanię realizowaną w Polsce przygotowały Publicis Worldwide Polska i OMD.

Wirtualna ambasadorka Renault Kadjar ma na imię Liv. Nad jej stworzeniem pracowało ponad 100 osób. Jej wirtualna postać zaczyna odczuwać realne emocje, wzruszenie i ekscytację,  od kiedy wsiada za kółko nowego Renault Kadjara.

- Liv faktycznie istnieje. Będzie obecna we wszystkich naszych mediach w tej kampanii Renault Kadjar. Jest więc bardzo możliwe, że spotkasz ją w Internecie, TV lub innym medium. Mamy też nadzieję, że wkrótce odbędzie podróż po kilku europejskich krajach, gdzie czeka na nią wiele ekscytujących doświadczeń - powiedział Gaëlle Le Grouiec, dyrektor komunikacji marketingowej Renault Europe G9.

Na potrzeby kampanii przygotowano ponad spot reklamowy, ukazujący wirtualną ambasadorkę. Trafił do emisji w stacjach TVN, TVP i Polsat.

Ponadto, spoty radiowe będzie można usłyszeć m.in. w stacjach: Program III Polskiego Radia, ZET, Eska oraz RMF. W ramach odsłony w internecie przygotowano kampanię display oraz materiały przygotowane do social media. Do kampanii zaangażowano także influencerów. Jack Gadovsky oraz Blowek, będą testować nowe Renault Kadjar.

Za koncepcję kampanii i kreację odpowiada Publicis Worldwide Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD. Działaniami dogitalowymi zajęła się agencja Publicis DWL.

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas