Badania2010-04-29
0

Renault marką najsilniej kojarzoną z Robertem Kubicą

Ponad połowa polskich internautów kojarzy firmę Renault jako sponsora Roberta Kubicy – wynika z sondażu Pentagon Research. Prawie co piąty respondent wskazuje w tym kontekście RedBull.

53 proc. Polaków korzystających z internetu przypisuje Renault jako sponsora Roberta Kubicy, natomiast 72 proc. wie, że jeździ on w bolidzie tej firmy. 19 proc. ankietowanych kojarzy z Kubicą markę RedBull, natomiast nieco więcej niż 10 proc. – BMW, Total i N-Gine. Warto przypomnieć, że ten ostatni brand polski kierowca promuje od stosunkowo niedawna (więcej). Prawie co piąty respondent nie kojarzy żadnego sponsora Roberta Kubicy.

Badanie rozpoznawalności sponsorów Roberta Kubicy zostało zrealizowane w dniach 24-25 kwietnia przez agencję Pentagon Research we współpracy z portalem Wirtualna Polska. Ankieta objęła grupę reprezentatywną dla dorosłych Polaków korzystających z internetu.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas