Agencja digitalowa Reprise (należy do IPG Mediabrands) wprowadziła do swojej oferty narzędzie do audytu kampanii online. Platforma Digital Experience Audit (DXA) pozwala na bieżącą analizę przebiegu działań reklamowych w internecie i wskazanie obszarów wymagających uwagi.
Jak mówi Graham Wilkinson, global head of product w Reprise Digital, system DXA bazuje na bieżącej analizie wielu kanałów komunikacji online, takich jak: paid search, social, organic serach i mobile.
Mechanizm działania platformy pozwala na wczesne i szybkie wskazanie obszarów mogących zaburzyć ostateczny efekt prowadzonej kampanii. Dzięki temu klienci agencji będą mogli osiągnąć wyższy wskaźnik efektywności działań reklamowych online. System DXA będzie dostępny również w ofercie polskiego oddziału agencji.
Wprowadzenie platformy DXA jest jednym z najważniejszych wydarzeń w historii Reprise. W tym roku agencja przeszła rebranding, w efekcie którego stała się full service’ową agencją digitalową, oferującą szerokie spektrum usług, takich jak m.in.: search, komunikacja w social mediach, tworzenie contentu, product and web development, e-commerce oraz tworzenie i realizację strategii.
Celem agencji jest dostarczanie klientom takich rozwiązań komunikacyjnych, które będą skutecznie wspierały ich biznesy.