Reklama2018-02-20
0

Reprise rozpoczyna międzynarodową obsługę Lego

Warszawski oddział agencji Reprise, należącej do IPG Mediabrands będzie hubem firmy Lego, w zakresie obsługi searchowej oraz koordynacji kampanii produktów tej marki w serwisie YouTube. Agencja będzie odpowiedzialna za działania w regionie REEMEA.

Polski oddział sieci agencji Reprise będzie koordynował wszystkie działania searchowe oraz promocje w serwisie YouTube produktów firmy Lego. Pod opieką oddziału będzie kilkanaście rynków w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę.

Firma Lego jest klientem domu mediowego Initiaitive, siostrzanej agencji Reprise z grupy IPG Mediabrands. Rozpoczęcie współpracy pomiędzy firmą a agencją nastąpiło po wygranym w ub.r. międzynarodowym przetargu mediowym.

 

Autor:bg

Więcej informacji:Reprise, Lego

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas