Prasa2010-09-15
2

Rewolucja personalna w “Fashion Magazine”

Spore zmiany personalne w kwartalniku “Fashion Magazine” (Wydawnictwo Fashion Group). Pismo ma nową dyrektor wydawniczą, dyrektor kreatywną i kolejnego dyrektora artystycznego.

Stanowisko dyrektor wydawniczej tytułu objęła Sylwia Plakut, dotychczas dyrektor reklamy i marketingu pisma – ta funkcja na razie nie została obsadzona. Dyrektor kreatywną kwartalnika została natomiast Maryna Tomaszewska, która nadal piastować będzie analogiczną funkcję w magazynie “Malemen” (niebawem będzie on wraz z “Fashion Magazine” wydawany przez nową grupę wydawniczą Soho Publishing; więcej na ten temat).

Dyrektorem artystycznym “Fashion Magazine” obok sprawującego tę funkcję Jacka Kultysa, została też Anna Skopińska, pracująca wcześniej na stanowisku art directora w agencji reklamowej Scholz&Friends. Skopińska stworzyła nowoczesną makietę odmłodzonego „Fashion Magazine” (więcej na ten temat).

Od dwóch numerów redaktor prowadzącą kwartalnika jest Agata Zych-Zielińska, dotychczas dziennikarka magazynu i redaktor prowadząca powiązanego z nim portalu FashionNow.pl, a wcześniej związana m.in. z „InStyle”. Na stanowisku redaktor naczelnej pozostaje Katarzyna Kultys-Jabłońska, która kieruje tytułem od początku jego istnienia.

Stanowisko sekretarza redakcji w piśmie objęła Anna Konieczyńska, pozostająca nadal na stanowisku zastępcy redaktor prowadzącej FashionNow.pl. “Fashion Magazine” zatrudnił też brand managera, którym została Beata Sadurska.

- Zmiany w redakcji są konsekwencją nowej koncepcji pisma, które będzie teraz kierowane także do młodszego czytelnika - komentuje Katarzyna Kultys-Jabłońska.

Autor:pp

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas