Prasa2021-03-03
5

Ringier Axel Springer Polska pomoże seniorom w ramach projektu Power of Silver Generation

Ringier Axel Springer Polska powołuje inicjatywę Power of Silver Generation. Jej celem jest aktywizacja seniorów oraz walka z mitami i stereotypami na ich temat.

W ramach inicjatywy Power of Silver Generation będą publikowane comiesięczne raporty, w których będzie pokazany potencjał tej grupy oraz zmiany jakie zaszły w jej zachowaniu online w postpandemicznym świecie. Będą one zawierać ogólne dane na temat silversów, silversów w online, a także case studies ze świata i z Polski.

Każdy kolejny raport będzie poświęcony konkretnej branży m.in: fashion, beauty, zdrowotnej, finansowej, turystycznej, motoryzacyjnej, itp.

Siła pokolenia silver

Inicjatywa jest skierowana do firm i organizacji, aby zachęcić je do nowego spojrzenia na komunikację z grupą docelową 50+.

- Starzenie się społeczeństw jest najważniejszym trendem demograficznym naszych czasów. Ludzi po pięćdziesiątce jest i będzie coraz więcej. W Polsce ta grupa liczy już ponad 14 milionów – prawie 40% populacji. To cała armia nowych-starych konsumentów, której nie można ignorować. Tymczasem branża marketingowa koncentruje się głównie na młodych i wciąż wyznaje kult młodości. Ten krótki raport to jeden z pierwszych który zachęca do tego by spojrzeć bez stereotypów na grupę 50+ i zobaczyć ich ogromny potencjał - mówi Olga Korolec, dyrektor marketingu w Ringier Axel Springer Polska.

W ramach inicjatywy Power of Silver Generation zostanie także nawiązana współpraca z Silver Influencerami, którzy prowadzą aktywne działania w social mediach. Raport Power of Silver Generation #General promuje Elwira Kołodziejczyk z @ostatniepodrygi50plus.

Partnerem merytorycznym raportów Power Of Silver Generation jest agencja badawcza 4P.

Autor:jd

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas