Radio 2022-01-19
22

RMF Classic z platformą subskrypcyjną: dodatkowe audycje i podcasty bez reklam za 9,90 zł miesięcznie

Wystartowała platforma internetowa RMF Classic+, na której oprócz streamu tej stacji dostępne są podcasty i dodatkowe audycje. Dostęp kosztuje 9,90 zł miesięcznie.

Na platformie RMF Classic+ można słuchać radia RMF Classic bez bloków reklamowych. W czasie emisji spotów nadawane są zapowiedzi audycji i muzyka.

W formie podcastów na platformie dostępne są zapisy audycji z anteny, a także nowe cykle przygotowywane przez dziennikarzy i autorów związanych ze stacją, m.in. m.in. „Krótka historia informatyki” prof. Ryszarda Tadeusiewicza, „Dwóch na jedną” Tomasza Pindela i Szymona Kloski oraz „Filmowe KLASYKI Classica” Tytusa Hołdysa.

Ponadto w streamie na RMF Classic+ wieczorami emitowane są audycje dostępne wyłącznie na platformie. Każdy subskrybent może wybrać z poziomu playera audycję, której chce słuchać.

Na razie do wyboru są trzy audycje nadawane w dni powszednie (wkrótce ma być więcej). Zaczynają się o godz. 20 i trwają trzy godziny. Są to:
- RMF Classic+ Piosenki Filmowe,
- RMF Classic+ Muzyka Klasyczna,
- RMF Classic+ Ballady (z hitami takich wykonawców jak Bruce Springsteen, Bryan Adams, Annie Lennox, Edyta Bartosiewicz czy Katie Melua).

RMF Classic+ kosztuje 9,90 zł miesięcznie

Dostęp do platformy RMF Classic+ kosztuje 9,90 zł miesięcznie, pierwsze 30 dni są bezpłatne. W dowolnym momencie można zrezygnować z subskrypcji.

Jest to pierwsza płatna oferta Grupy RMF w internecie. - Wiemy, że RMF Classic jako stacja premium, ma wyjątkowych słuchaczy, skoncentrowanych na tematyce szeroko pojętej kultury. Tworząc RMF Classic+ wierzymy, że ludzie, których łączy zainteresowanie kulturą i sztuką, w wielu aspektach będą chcieli nam zaufać - komentuje Ewa Miszczak-Dziurdzik, wiceprezes RMF.

- Nowatorskim rozwiązaniem jest możliwość wyboru w tym samym czasie audycji z różną muzyką, prowadzonych przez dziennikarzy Grupy RMF. Ale rozwijając ten projekt planujemy wiele wyjątkowych atrakcji dla ludzi o podobnej wrażliwości na sztukę - zaznacza.

RMF Classic jest nadawane w 21 największych miastach. Według badania Radio Track w ub.r. rozgłośnia miała 1,6 proc. udziału w rynku słuchalności, wobec 1,5 proc. rok wcześniej.

Jesienią ub.r. RMF Classic świętowało 18-lecie obecności w eterze, stacja przygotowała rocznicową audycję „Dozwolone od lat 18” oraz drugą odsłonę kampanii wizerunkowej pod hasłem „Włącz RMF Classic i zmień swój świat”.

Autor: tw

KOMENTARZE (22) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas