Na pozycji lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od maja do października 2014 roku wśród osób w wieku od 15 do 24 lat uplasowało się RMF FM - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
W okresie od maja do października 2014 roku pozycję lidera zajęło RMF FM. Stacja ta zanotowała udział w rynku radiowym na poziomie 25,7 proc., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. o 0,6 pkt. proc. - wynika z raportu Radio Track Millward Brown przygotowanego na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie drugie miejsce należało do sieci radiowej Eska, która miała 22,4 proc. udziału, a rok wcześniej było to 20,5 proc. Ostatnią pozycję na podium zajęło Radio ZET (13 proc.; do góry o 0,6 pkt. proc.).
W pierwszej piątce znalazły się jeszcze takie stacje, jak: RMF MAXX (9,3 proc.; + 0,1 pkt. proc.) oraz VOX FM (4,3 proc.; + 1,1 pkt. proc.), które w okresie od maja do października 2013 roku zajmowało miejsce siódme.
Przypomnijmy, że liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od sierpnia do października 2014 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM (więcej na ten temat). Natomiast wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski (zobacz te dane).