Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za I półrocze 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Łodzi w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
Pozycja lidera należała do RMF FM (spadek z 15,7 proc. do 14,5 proc.). Drugą lokatę zajęło Radio ZET (z 14,3 proc. do 13,0 proc.).
Ostatnia pozycja podium przypadła Trójce (wzrost z 10,4 proc. do 11,9 proc.). Natomiast czwarta lokata należała do Jedynki (z 9,7 proc. do 10,7 proc.).
Duży spadek udziału odnotowało Radio Parada, które spadło z miejsca siódmego na dziewiąte (z 6,1 proc. do 3,8 proc.).
Zobacz tabelęOd fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.