W ubiegłym roku wzrost udziału w rynku radiowym zanotowały RMF FM,Radio Zet, Trójka, Radio Maryja i Tok FM. Najwięcej straciłaradiowa "Jedynka" i "Biska". Którą stacje słuchało dziennie 8,5miliona słuchaczy?
Liderem rynku radiowego w 2007 roku było radio RMF FM - pokazujenajnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company(styczeń - grudzień 2007).
Udział RMF FM w łącznym czasie słuchania radia w 2007 rokuosiągnął 22,5 proc., co oznacza, że jest on jeszcze wyższy niż w2006 roku, kiedy wyniósł 21,7 proc.
Na drugim miejscu uplasowało się Radio Zet z 19,3 proc. udziałemw rynku (poprzednio 18,8 proc.), na trzecim Program I PolskiegoRadia z wynikiem 13,2 proc. (spadek o 1,4 punktu proc.), a naczwartym "Trójka" - 6,1 proc. (6,0 proc.).
Radio RMF FM zanotowało w 2007 roku także najwyższy zasięgdzienny. Wyniósł on ponad 28 proc., co oznacza, że w przeciętnymdniu minionego roku kontakt z RMF FM miało blisko 8,5 milionasłuchaczy.