Radio2015-11-12
20

RMF FM zwiększa przewagę nad Radiem ZET. Jedynka z największym spadkiem

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce należy do RMF FM. Największy wzrost zanotowało ZET Chilli, zaś najwięcej straciła Jedynka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od sierpnia do października 2015 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 24,8 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 5,98 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown, przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET z udziałem na poziomie 14,2 proc., po spadku o 2,74 proc. Tym samym przewaga RMF FM nad Radiem ZET zwiększyła się z 8,8 pkt. proc. do 10,6 pkt. proc.

Na podium znalazła się publiczna Jedynka, której udział w rynku wyniósł 9,4 proc., po spadku o 14,55 proc. - największym w zestawieniu.

Oczko niżej uplasowała się Trójka z wynikiem na poziomie 8 proc. Udział PR 3 poszedł do góry o 11,11 proc.

Pierwszą piątkę zamyka stacja VOX FM, której udział w badanym okresie wyniósł 3,5 proc. (wzrost o 2,94 proc.).

Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło ZET Chilli, które zajęło 12. lokatę. Udział tej rozgłośni zwiększył się o 300 proc. do 0,4 proc.

 

Zobacz tabelę

Dane o rynku radiowym w ostatnim roku.

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:radio w Polsce, radio track

KOMENTARZE(20)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas