Radio2015-12-14
7

RMF FM zwiększa przewagę nad Radiem ZET. Trójka coraz bliżej Jedynki

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od września do listopada br. należała do RMF FM. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało ZET Chilli - na przeciwnym biegunie Jedynka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od września do listopada 2015 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 25 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 7,76 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown, przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET z udziałem na poziomie 14,1 proc., po spadku o 0,70 proc. Tym samym przewaga RMF FM nad Radiem ZET zwiększyła się z 9 pkt. proc. do 10,9 pkt. proc.

Na podium znalazła się publiczna Jedynka, której udział w rynku wyniósł 9,2 proc., po spadku o 18,58 proc. - największym w zestawieniu.

Oczko niżej uplasowała się Trójka z wynikiem na poziomie 8 proc. Udział PR 3 poszedł do góry o 17,65 proc.

Pierwszą piątkę zamyka stacja VOX FM, której udział w badanym okresie wyniósł 4 proc. (wzrost o 8,11 proc.).

Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło ZET Chilli, które zajęło 12. lokatę. Udział tej rozgłośni zwiększył się o 200 proc. do 0,3 proc.

Zobacz tabelę

Dane o rynku radiowym w ostatnim roku.

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:radio w Polsce, radio track

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas