Radio2015-08-11
14

RMF liderem - duży spadek Radia ZET i Radia Maryja. Rośnie Trójka i VOX FM

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od maja do lipca br. należała do RMF FM. Duży spadek zanotowały Radio ZET i Radia Maryja - na przeciwnym biegunie znalazły się Trójka, VOX FM, TOK FM, Muzo.fm - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od maja do lipca 2015 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 24,2 proc., po spadku względem analogicznego okresu rok wcześniej o 1,63 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown, przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET z udziałem na poziomie 13,6 proc., po spadku o 10,53 proc.

Na podium znalazła się publiczna Jedynka, której udział w rynku wyniósł 9,8 proc., po spadku o 5,77 proc.

Oczko niżej uplasowała się Trójka z wynikiem na poziomie 7,9 proc. Udział PR 3 poszedł do góry o 9,72 proc.

Pierwszą piątkę zamyka stacja VOX FM, której udział w badanym okresie wyniósł 3,9 proc., po wzroście o 11,43 proc.

Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło Muzo.fm, które zajęło jednak ostatnią lokatę. Udział tej rozgłośni wyniósł 0,2 proc., czyli dwa razy tyle ile nadającego rok temu w jego miejscu Radia PIN.

Z kolei najwięcej straciło Radio Maryja, które zajęło miejsce szóste. Stacja ta w okresie od maja do lipca br. odnotowała spadek udziału, wynoszący 14,29 proc. do 1,8 proc.

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:radio w Polsce, radio track

KOMENTARZE(14)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas