Radio2013-08-30
9

Robert Janowski promuje Radio Złote Przeboje (wideo)

Startuje wizerunkowa kampania reklamowa Radia Złote Przeboje (Agora), w której bierze udział Robert Janowski. Działania obejmą głównie telewizję i kina, a także internet i outdoor.

W kampanii wykorzystane zostaną trzy spoty telewizyjne.

W każdym z nich Robert Janowski słucha jednej z piosenek - "Tyle słońca w całym mieście" Anny Jantar, "Kocham Cię kochanie moje" Maanamu i "Małgośki" Maryli Rodowicz.

Spoty emitowane będą w stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN, stacje tematyczne) oraz w sieciach kinowych Helios i Cinema City.

Akcja prowadzona jest pod hasłem "Prawdziwe złote przeboje w Radiu Złote Przeboje", co bardzo podkreśla nadawca. Czy zatem ta kampania to odpowiedź na pojawienia się Radia ZET Gold, które gra podobny typ muzyki?

 - Radio Złote Przeboje ma ugruntowaną pozycję na rynku, a udział naszej stacji w słuchalności stale rośnie. Koncentrujemy się na realizacji naszej strategii rozwoju i promocji Złotych Przebojów - jej elementem jest właśnie nowa kampania wizerunkowa, przypominająca, że Radio Złote Przeboje to unikalna stacja na polskim rynku muzycznym, która gra tylko prawdziwe złote przeboje - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Adam Fijałkowski, dyrektor ds. programu i promocji oraz wiceprezes Grupy Radiowej Agory.

Kreacje nawiązujące do spotów będzie można zobaczyć też na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS w całej Polsce oraz w serwisach internetowych Grupy Gazeta.pl i Onet.pl .Działania promocyjne prowadzone w różnych mediach potrwają miesiąc.

Koncepcja kampanii powstała w Grupie Radiowej Agory, a za jej realizację odpowiadają Walk Creative i Lunapark.

W poniedziałek 2 września, pod hasłem "Prawdziwe złote przeboje w Radiu Złote Przeboje" rozpocznie się także nowy konkurs dla słuchaczy stacji. Nagrodami dla zwycięzców zabawy antenowej są sztabki złota. Konkursowe wejścia można będzie usłyszeć codziennie w trzech pasmach programowych - w godz. 6.00-9.30, 9.30-13.30 oraz 13.30-18.00.

Z danych Radio Track wynika, że udział Radia Złote Przeboje w rynku w okresie od kwietnia do lipca br. wyniósł 3,3 proc. (więcej na ten temat).

Autor:pp

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas