Reklama2016-02-08
0

Robert Kabot dyrektorem marketingu w spółce Polmosu Bielsko-Biała

Robert Kabot został dyrektorem marketingu w spółce Platinum Brands należącej do Polmosu Bielsko-Biała. Odpowiada m.in. za marki alkoholowe Extra Żytnia, Tatra, Advocaat, Talka. Wcześniej był szefem marketingu w firmie Sobieski.

Funkcję dyrektora marketingu w firmie Sobieski, która jest producentem wódki Sobieski, Robert Kabot pełnił od lipca 2009 do marca 2015 roku. Zanim objął to stanowisko, był w tej firmie przez rok trade marketing managerem.

Obecnie jest dyrektorem marketingu spółki Platinum Brands należącej do Polmosu Bielsko-Biała, mającej w ofercie takie marki alkoholowe, jak Extra Żytnia, Tatra, Advocaat i Talka.
Firma ta obecnie rozwija portfolio nowych marek top premium i premium: wódek Norvegia, Polonia, Oginski oraz whisky (Fort William) i rumu (Galeon).

W latach 2001-2006 Robert Kabot był brand managerem marki Bols. Wcześniej pracował natomiast w działach marketingu takich firm, jak UDV Polska (obecnie Diageo Polska), Rothmans of Pall Mall, Alima Gerber, Ferrero Polska.

Autor:bg

Więcej informacji:Robert Kabot, Polmos, wódka

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas