Reklama2020-09-05
3

Robert Lewandowski promuje „Happy Fridays" w T-Mobile

T-Mobile rusza z kolejną kampanią z udziałem Roberta Lewandowskiego, w której ambasador promuje bezpłatne gigabajty dostępne w ramach cotygodniowej akcji „Happy Fridays".

W ramach akcji „Happy Fridays" T-Mobile proponuje klientom indywidualnym darmową paczkę 7 GB, którą można aktywować w aplikacji przez cztery dni – od 4 do 7 września.

W najnowszej kampanii Robert Lewandowski i T-Mobile zachęcają użytkowników do łapania dodatkowych gigabajtów. Piłkarz wykonuje idealne wymierzony strzał w stronę bramki, ale piłka trafia prosto w ręce postaci symbolizującej akcję Happy Fridays - tak jak kolejne pakiety darmowych gigabajtów trafią do rąk klientów operatora.

To kolejna akcja promocyjna T-Mobile z udziałem nowego ambasadora firmy, Roberta Lewandowskiego. W sierpniu tego roku piłkarz debiutował w kampanii operatora o sieci 5G, której motywem przewodnim była jakość. 

Kampanię przygotował departament zarządzania marką T-Mobile Polska wraz z agencją DDB Warszawa, za realizację działań w internecie odpowiada agencja VMLY&R. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska.

W drugim kwartale br. T-Mobile Polska osiągnął wzrost przychodów o 3,4 proc. do 1,6 mld zł. Telekom miał 11,02 mln użytkowników (152 tys. więcej niż rok wcześniej), w tym 7,56 mln abonentów i 3,46 mln klientów ofert prepaidowych.

Autor:jd

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas