Reklama 2018-12-04
10

Robert Lewandowski na kolejne lata ambasadorem Huawei

Robert Lewandowski na konferencji Huawei, obok niego Yanmin Wang, prezes Huawei Consumer Business Group odpowiedzialny za Europę Środkowo-Wschodnią i kraje nordyckie oraz Jefferson Zhang, dyrektor zarządzający Huawei CBG Polska Robert Lewandowski na konferencji Huawei, obok niego Yanmin Wang, prezes Huawei Consumer Business Group odpowiedzialny za Europę Środkowo-Wschodnią i kraje nordyckie oraz Jefferson Zhang, dyrektor zarządzający Huawei CBG Polska

Koncern technologiczny Huawei przedłużył kontrakt reklamowy na kolejne lata z Robertem Lewandowskim. Kapitan piłkarskiej reprezentacji Polski jest ambasadorem chińskiej marki od 2015 roku.

Robert Lewandowski był honorowym gościem poniedziałkowej konferencji prasowej, na której dziennikarze mogli zobaczyć pierwszy flagowy sklep Huawei w naszym kraju. Koncept zostanie oficjalnie otwarty w sobotę 15 grudnia.

Podczas spotkania oficjalnie ogłoszono przedłużenie trwającej od trzech lat współpracy Huawei i Roberta Lewandowskiego. Piłkarz jest międzynarodowym ambasadorem marki, reklamując przede wszystkim jej flagowe smartfony.

Marketer nie zdradza, na jak długo przedłużono umowę.

 - Nasza współpraca wygląda bardzo fajnie, cieszę się, że mogę być ambasadorem tej marki, co więcej, być częścią teamu. Od początku wiedziałem, że jest to marka, która ma niesamowity potencjał, pasuje do drogi, którą miałem w swoim życiu. Hasło "Make it possible" pasuje do mnie, jak i do Huawei - skomentował Lewandowski. - Decyzja o współpracy była dla mnie prosta, nie musiałem się długo zastanawiać - dodał piłkarz.

W najnowszej kampanii Huawei Lewandowski promuje smartfona Mate 20Pro.

Lewandowski z Huawei od 2015 roku

Robert Lewandowski jako ambasador marki Huawei wystąpił już w kilku międzynarodowych kampaniach marki. Wiosną br. promował wspólnie z modelką i aktorką Gal Gadot smartfon P20 Pro.

Z kolei jesienią ubiegłego roku w kampanii „TheUltimate” wcielił się m.in. w blogera technologicznego.

Niedawno do grona ambasadorów Huawei dołączyła żona Roberta Lewandowskiego, Anna. Jej wizerunek będzie wykorzystywany do działań reklamowych w Polsce.

Huawei w drugim kwartale br. miał 33,4 proc. udziałów na polskim rynku pod względem liczby sprzedanych smartfonów (dane za GfK Polonia). Tym samym producent zepchnął z pozycji lidera Samsunga. 

Autor: Justyna Dąbrowska

KOMENTARZE (10) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas