Reklama2023-11-21
0

Natalia Szroeder, Julia Stawska i Loczniki promują Huawei FreeBuds Pro 3

Polski oddział Huawei CBG prowadzi kampanię promującą najnowszą odsłonę słuchawek Huawei FreeBuds Pro 3 należących do kategorii TWS (True Wireless Stereo). W działania zaangażowani są influencerzy, m.in. Natalia Szroeder, Julia Stawska oraz Loczniki.

Działania realizowane z okazji premiery słuchawek Huawei FreeBuds Pro 3 mają na celu podkreślenie bardzo wysokiej jakości dźwięku przekładającej się na ich wysoki komfort użytkowania i uniwersalność.  

Kampania obejmuje szeroki wachlarz działań reklamowych w internecie oraz PR‑owych, a kluczowym aspektem są działania z zakresu influencer marketingu pod hasłem „Zanurz się w świecie muzyki najwyższej jakości”. Twórcami promującymi najnowsze słuchawki od Huawei, są m.in.: Natalia Szroeder, Julia Stawska i Loczniki.   
   

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Natalia Szroeder (@natalia_szroeder)

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez JULIA STAWSKA (@julka.stawska)

 

Działania digital dla Huawei planuje i obsługuje dom mediowy Wavemaker, a za działania z obszaru PR i influencer marketingu odpowiadają zespoły agencji Ogilvy PR.  
 

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas