Prasa2015-09-02
1

Robert Lewandowski na okładce „Esquire”

W sprzedaży pojawił się wrześniowo-październikowy numer dwumiesięcznika „Esquire”, wydawany przez Marquard Media Polska. Na okładce pisma znalazł się piłkarz Robert Lewandowski.

Czytelnicy „Esquire” znajdą w magazynie artykuły o Andrzeju Stasiuku oraz Waldemarze Dąbrowskim, wywiad z Ryszardem Horowitzem o pracy fotografa, a także sylwetkę Paula McCartneya. Oprócz tego przeczytać można opowiadanie Katarzyny Puzyńskiej oraz reportaż o globalnym ociepleniu.

Bieżące wydanie „Esquire” liczy 152 stron i ukazało się w nakładzie 40 tys. egzemplarzy. Pismo kosztuje 11,90 zł.

„Esquire” zadebiutował na polskim rynku w lutym br. Pierwszy numer sprzedał się w ilości 11,8 tys. egzemplarzy (więcej na ten temat). Wydawca obniżył nakład i wprowadził zmiany w piśmie. Z magazynem współpracę podjął były redaktor naczelny „Malemena” Michał Kukawski (więcej na ten temat).

Autor:łb

Więcej informacji:Robert Lewandowski, Esquire

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas