Biznes 2023-09-15
10

Robert Lewandowski ma nowy globalny kontrakt. Będzie reklamował platformę inwestycyjną

Piłkarz Robert Lewandowski został globalnym ambasadorem reklamowym internetowej platformy inwestycyjnej OANDA. 

- OANDA stawia na inteligentne inwestowanie, oferując klientom intuicyjną platformę do handlu na rynkach finansowych, zaawansowane narzędzia analityczne i wysoką skuteczność realizacji zleceń – wszystko, czego potrzebują, by odpowiednio zarządzać swoimi transakcjami. Chcieliśmy mianować ambasadorem marki osobę, która odzwierciedlałaby ducha naszej firmy - mistrza w swojej dziedzinie, znanego ze swojego profesjonalizmu i rozpoznawalnego na całym świecie. Robert idealnie wpisuje się w naszą wizję - podkreśla w komunikacie Darren Moffett, chief marketing officer w OANDA.

- Robert Lewandowski to profesjonalista najwyższej klasy. Jego styl gry - strategiczny, precyzyjny i budzący zaufanie - idealnie odzwierciedla ideę „inteligentnego inwestowania”, która stanowi obietnicę marki OANDA - podkreśla.

W ramach współpracy Robert Lewandowski użyczy swojego wizerunku i głosu do globalnych kampanii OANDA. Mają one podkreślać, że platforma zapewnia narzędzia umożliwiające traderom podejmowanie inteligentniejszych decyzji inwestycyjnych

- Robert Lewandowski jest w Polsce uznawany za prawdziwą ikonę sportu. Będąc w swojej dziedzinie światowej klasy liderem, idealnie pasuje do wizji i założeń strategicznych, które chcemy osiągnąć. Jesteśmy niezmiernie dumni, że możemy powitać Roberta jako ambasadora marki w kluczowym momencie naszego rozwoju, związanego z ekspansją firmy na rynkach europejskich i integracją polskiego domu maklerskiego OANDA TMS Brokers w globalne struktury grupy OANDA - komentuje Marcin Niewiadomski, dyrektor OANDA na Europę.

Robert Lewandowski od 2015 roku był międzynarodowym ambasadorem marketingowym chińskiego koncernu telekomunikacyjnego Huawei. Współpracę zakończył w marcu ub.r., kiedy zaraz po rozpoczęciu rosyjskiej agresji na Ukrainę pojawiły się informacje, że Huawei wspiera technologicznie Rosję (firma temu zaprzeczała).

Ponadto Lewandowski przez kilka lat reklamował w wielu krajach europejskich marki kosmetyków do włosów head&shoulders (w niektórych kampaniach razem ze swoją żoną Anną) i maszynek do golenia Gillette (obie należą do koncernu Procter&Gamble).

Autor: tw

KOMENTARZE (10) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas